// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other: ❖ ❖ ❖

Fall In Love :3



Hyepzz ! Seyouww .. Assalamulaikum ;3
Orng yg kat shaneww tuee .. Sehad ?
Dayana sehad waalafiat :3
Well kita jaga kesihatan ngekss ;D
Yg tue unn nak gtauu pftt ~

Ampa ampa post kali ini nak menceritakan bahawa Nur Dayana Aqillah sudah jatuh cinta ;3
Ek eleh . Poyo nak mati ;3

I can't forget Him ..
Because
I L O V E H I M ;3

Seriussss <3 rindu diaa ..
He never know that I fall in love with him ..
Burp burp , dayana ka ini ?
Hahahahaaha , dayana semakin JIWANG ;3

Arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!
I can't tell him :3 Ish ....

But seriusly mesti korang cakap
* You still young to be in love ..
So I hope Love story will begin :3


tatatataatatattta :3 Byebye ..
* muah kanan muah kiri :3

Assalamulaikummmm :D